Doprava nad 3000kč zdarma | v Praze až před dveře

Krabickynajidlo.cz - Jednorázové Ekologické gastro obaly pro velkoobochod a maloobchod

Košík: 0 CZK
Akce měsíce

FAQ

Otázky a odpovědi

  1. Jaká je tolerance teploty krabičky z cukrové třtiny?

(krabička je plně tolerantní jako papír, dokonce jí můžete dát do mikrovlnné trouby. Krabička je navržena až do 220 stupňů)

  1. Jsou krabičky odolné proti tekutinám a tuku?

(krabičky jsou navrženy tak, aby splňovaly veškeré vlastnosti na přepravu tekutých jídel, omáček, polévek i zmrzlin)

  1. V čem jsou krabičky z cukrové třtiny lepší než papírové?

(Mnoho lidí považuje krabičky z cukrové třtiny za šetrnější k životnímu prostředí než je papír, protože je vyráběn z rychle obnovitelných zdrojů, tyto krabičky jsou vyrobeny ze stonků cukrové třtiny, které se jinak vyhazují nebo pálí jako odpad.)

  1. Jak dlouho trvá, než se krabičky plně biologicky rozloží v kompotu?

(  výrobky z cukrové třtiny jsou plně kompostovatelné a biologicky rozložitelné. V kompostárnách rozložení trvá přibližně 45-60 dní. V domácím kompostu může tento proces trvat o několik dní déle.)

  1. Můžu přijít do vašeho obchodu nebo máte show-room?

(náš obchod je zatím zcela virtuální, ale můžeme Vám zaslat katalog, který je samozřejmě vyroben z papíru z cukrové třtiny.)

 

 Doprava

1.      Kolik stojí doprava a je cena stejná po celé České republice?

Naší dovážkovou firmou je PPL a sazby dopravy jsou dle jejich ceníku. Při nákupu zboží nad 3000 je doprava zdarma po celé České republice.

2.       Za jak dlouho po objednání mi zboží přivezete?

Od potvrzení Váši objednávky bude zboží doručeno do 24 hodin na Vámi vybrané místo.

3.      Je možné doručit zboží mimo Českou republiku?

ANO. Zboží je možné doručit i mimo Českou republiku. Tato doprava i při nákupu nad 3000 kč. Není zdarma,ale dle tarifů dovážkové firmy.

4.      Mohu si zboží vyzvednou někde osobně?

Ano, po předchozí dohodě se zástupci firmy je možné navštívit náš sklad, který se nachází v Praze.(Myslikova 28 ,Praha 2 )

5.      Je možné si zboží objednat telefonicky?

Ano, v kontaktech najdete číslo na našeho obchodního zástupce, který s vámi objednávku vyřeší.

6.      Nabízíte nějaké slevy na zboží zakoupené nad 3000 a více?

        Pro naše registrované zákazníky uplatnujeme slevový program dle obratu .

7.      Je možné změnit již odeslanou objednávku? Bude mi účtován nějaký storno poplatek?

Změna objednávky je možná e-mailem či telefonicky, až do chvíle, než dojde k předání zboží k distribuci.